|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Wolfie

Aantal berichten: 251 Katten profiel Clanleider: don't have one, don't need one! Leeftijd: 26 manen Partner: Those Tom-cats never liked me...
 | Onderwerp: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 13:19 | |
|
Laatst aangepast door Wolfie op di 8 nov 2011 - 5:19; in totaal 2 keer bewerkt |
|
 | |
Wolfie

Aantal berichten: 251 Katten profiel Clanleider: don't have one, don't need one! Leeftijd: 26 manen Partner: Those Tom-cats never liked me...
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 13:57 | |
| ik heb hier ook sprites van mijn Chars:  |
|
 | |
Goldheart

Aantal berichten: 17 Katten profiel Clanleider: mijn ouders Leeftijd: 6 Manen Partner: -
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 14:20 | |
| Cool! Wil je er ook een voor mij maken? Met als het kan de pokemon Espeon. En zit jij ook op Nightstalkers, zo ja, ik ben Nightshadow. |
|
 | |
Wolfie

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 14:56 | |
| ja, ik ben Wing en OK ik wil een sprite maken. en bedoel je van je kat of gewoon |
|
 | |
Owlfrost

Aantal berichten: 307 Katten profiel Clanleider: Hollystar Leeftijd: 14 Moons Partner: Silverpool, you're an angel from StarClan
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:03 | |
| Als het kan van mijn kat. Voor Owlpaw graag. Ik ben Goldheart |
|
 | |
Wolfie

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:12 | |
| moet ik er nou een van goldheart maken of van owlpaw?
Of van allebei een? |
|
 | |
Owlfrost

Aantal berichten: 307 Katten profiel Clanleider: Hollystar Leeftijd: 14 Moons Partner: Silverpool, you're an angel from StarClan
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:15 | |
| Het liefst alleen van Owlpaw. |
|
 | |
Scytheshade

Aantal berichten: 526 Katten profiel Clanleider: Brokenstar Leeftijd: 36 manen Partner: Purplestorm
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:38 | |
| Als het kan kan je dan er eentje van Scytheshade maken?
ik denk dat je het best Raikou of Mightyena ofzo, kan gebruiken denk aan Scytheshade´s rode ogen en duistere vacht. |
|
 | |
Honeyfeather StarClan

Aantal berichten: 1451 Katten profiel Clanleider: Bluestar Leeftijd: 26 manen Partner: Ravenwing, my heart beats for you
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:42 | |
| Leuk gedaan^^ Kleine tip omdat ik zelf ook vaak gesprite heb en het soms nogsteeds doe, probeer ze op te slaan als PNG formaat, dan gaat er minder kwaliteit verloren  |
|
 | |
Owlfrost

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:46 | |
| O ja, wil je er ook eentje maken voor Foxfur, wil je dan de Pokémon Leafeon gebruiken. Ze is een lapjeskat. |
|
 | |
Wolfie

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:52 | |
| wacht FF Owlpaw daze is voor jou:  |
|
 | |
Wolfie

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:55 | |
| | Scytheshade schreef: | Als het kan kan je dan er eentje van Scytheshade maken?
ik denk dat je het best Raikou of Mightyena ofzo, kan gebruiken denk aan Scytheshade´s rode ogen en duistere vacht. |
ik KAN er ook sprites van Black en White in gebruiken, dat heb ik wel gedaan bij mijn vorige sprites
dubbelpost |
|
 | |
Owlfrost

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 15:56 | |
| |
|
 | |
Littlepaw Moderator

Aantal berichten: 486 Katten profiel Clanleider: Bluestar ღ {Thunderclan} Leeftijd: 8 moons Partner: --
 | Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 16:01 | |
| Wolfie, er bestaat ook zoiets als een edit knopje.  Ik vind ze mooi gedaan. Vooral Sunpaw en Wolfie! Alleen, bij Owlpaw zie je dat er soms geen lijntje meer omheen zit, maar heel erg is dat niet. Vraagje, van welke pokémon is Avira gemaakt? Ik zie het echt niet. xD _________________ I'm no beauty queen, I'm just beautiful me. ~ |
|
 | |
Wolfie

| Onderwerp: Re: Pokemon sprites za 22 jan 2011 - 16:03 | |
| Avira is gemaakt met Delcatty, Luxio en een pokemon van black en white wiens naam ik niet weet. scytheshade deze is voor jou: 
Laatst aangepast door Wolfie op za 22 jan 2011 - 16:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
|