Into the Wild - Klik het, Belangrijk!! http://warriorcats.bigforumpro.com/t2271-post-sheets-belangrijk

IndexPortalGebruikerslijstGebruikersgroepenMapRegistrerenInloggenKalenderFAQZoeken

Deel | 

[Boeken][Serie] House Of Night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Kittyheart

Aantal berichten: 1385
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: Tallstar, R.I.P. Hollyfur[Windclan]
Leeftijd: 14 manen
Partner: Bluewave.. Did I Ever Mention Love? 'Cause I Know It Is~

BerichtOnderwerp: [Boeken][Serie] House Of Night   do 28 apr 2011 - 18:23

Heyz iedereen!

Wie kent hier de House of Night series? Ik lees ze momenteel in het Engels.
Er zijn 8 delen en het gaat over een gewoon meisje, Zoey Redbird, die als vampier gemerkt wordt. In haar wereld leven de mensen en vampiers naast elkaar, al is er soms een beetje ruzie. Als je gemerkt wordt als een vampier moet je naar het House of Night, om daar te leren hoe je de verandering van mens naar vampier gaat doorstaan en wat er allemaal veranderd. Na een aantal jaar wordt je merkteken [een saffieren halve maan] ingekleurd en krijg je een speciale tattoo. Als je de verandering afstoot, sterf je. Zoey Redbird is echter geen normale leerling; zij krijgt van de godin van de nacht [Nyx] de affiniteit voor alle vijf de elementen [water, lucht, aarde, vuur en geest]. Die krachten zal ze nodig blijken te hebben als het hoofd van het House of Night in Tulsa [Amerika] zich van de godin Nyx afkeert en een duistere, gevallen engel bevrijdt. Zoey moet hen tegenhouden en tegelijkertijd ook haar persoonlijke leven op orde houden.

Als je het al kende hoef je dat natuurlijk niet te lezen xD Maar ik vroeg me af of nog meer mensen het lezen hier :3
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larkpelt

Aantal berichten: 36
Man
Katten profiel
Clanleider: Duststar
Leeftijd: 17 manen.
Partner: You look at me, it's like you hit me with lightning.

BerichtOnderwerp: Re: [Boeken][Serie] House Of Night   di 26 jul 2011 - 20:42

Ik heb de eerste twee boeken gelezen en een vriendin van me de volgende twee ook.

We praten soms over met wie Zoeey moet eindigen. Zij wou die leraar, en ik Heath. Why doesn't anyone like Heath? Seriously! D:

He's such a cute studmuffin. Razz
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phantom

Aantal berichten: 204
Man
Katten profiel
Clanleider: Those clancats are incapable..
Leeftijd: 26 Moons
Partner: You can try and melt this frozen heart my dear..

BerichtOnderwerp: Re: [Boeken][Serie] House Of Night   za 27 aug 2011 - 12:44

Ik heb die boeken gezien in de winkel!! -wat een schok Razz -
mss ga ik ze gaan lezen
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

[Boeken][Serie] House Of Night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Algemeen :: Warrior Chat :: Bibliotheek-