Into the Wild - Klik het, Belangrijk!! http://warriorcats.bigforumpro.com/t2271-post-sheets-belangrijk

IndexPortalGebruikerslijstGebruikersgroepenMapRegistrerenInloggenKalenderFAQZoeken

Deel | 

[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Pinkbee

Aantal berichten: 84
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: Duststar
Leeftijd: 12 moons and 5 days
Partner: No.

BerichtOnderwerp: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    za 15 okt 2011 - 16:17

Helleuw lieve warriors

Dit is wss de laatste keer dat ik dit topicje aanmaak, dus ook jullie laatste kans.
Ik adopteer accountjes uit en voor mijn overige accountjes zoek ik mensen die dingen kunnen spelen voor mij!
Verder lezen dus! ^^
Mijn accountjes die ik nu heb: Pinkbee - Wingpaw - Snowrose - Leafpool - Otis - Blackclaw

Om weg te geven

Otis: Hem zou ik liéver niet weggeven, maar ik heb besloten van toch wel. De bloodclan is nogal inactief, en normaal zou hij daarin moeten gaan maar Otis wordt er maar niet ingestoken en ik ben het een beetje beu om te moeten wachten, ik kan ook voor hem geen warrior naam bedenken dusja. Moést je toch denken van: hé, die kat zou ik wél graag familie of vrienden mee willen zijn als rogue ofzo, dan kan je altijd hieronder posten. Dan kan ik het misschien toch overwegen om hem actief te krijgen. Otis ben ik wel erg gehecht aan, IRL de kat van de buren én hij was erg sociaal, ik zou echt héééél graag met hem willen rpgen maar helaas. Ik heb zijn plaatjes en onderschriftjes wel verwijderd normaal, omdat ik niet wil dat iemand anders zijn fototjes gebruikt..

Leafpool: Ik wil haar éigenlijk niet weggeven maar ergens toch wel. Ik krijg haar maar niet actief. Haar leerling is Dotpaw, verder heb ik nog niets met haar gedaan. Bij leafpool kan je ook zeggen als je familie of vrienden ofzo wil zijn met haar, anders wordt ze alsnog weggegeven. Fireheart beslist mee bij haar ^^

Gezocht

Pinkbee: Ze is een lieve Skyclan poes, ze wordt de pleegmoeder van Spottykit. Ik wil graag ook bij deze voor Spottykit (die niet van mij is) een pleegvader nog zoeken ook. Ik wil graag ook wat vriendinnen of vrienden én familie voor Pinkbee.

Wingpaw: Wingpaw is mijn eerste kat hier op warriorcats. Ze is een thunderclan kat. Ik wil graag familie voor haar én een apprentice vriendin, ze heeft nog geen mentor eigenlijk want degene die aangewezen was tijdens de ceremonie is nog niet online gekomen ofzo..

Blackclaw: Blackclaw is een Shadowclan cat, hij krijgt later in de rpg een relatie met Eaglestrike, een windclan poes. Blackclaw heeft een apprentice waarvan die maar half aandacht aan besteed. Ik wil graag voor Blackclaw een goede vriend, een kater die ook een beetje een zuurpruim is. Blackclaw word in de loop van het verhaal vrolijker en vrolijker door Eaglestrike en de bedoeling zal zijn dat de kater die zijn vriend zal spelen het ook zal merken en er misschien wel achterkomt van Eaglestrike en Blackclaw.

Snowrose: Ze is een riverclan poes, ze heeft een relatie met Longtail een thunderclan kater. Ik zoek graag een riverclan poes die nogsteeds een warrior is, maar misschien ook een moeder kat. Snowrose verteld het dan aan haar vriendin, en het is de bedoeling dat de riverclan poes het helemaal niet erg vind van Snowrose en Longtail, en dat ze er ook achter hun relatie staat deels.

Dat was het, post maar xD

Ps: als er iets niet goed is, meld het maar xD

Laatst aangepast door Pinkbee op za 15 okt 2011 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Winterstorm

Aantal berichten: 906
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: Bluestar
Leeftijd: 38 manen(3 jaar en 2 manen)
Partner: I know it’s forbidden, but I don’t care. Being with you is the only thing I want.

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    za 15 okt 2011 - 16:27

Ik zou met Amberpaw wel een vriendin van Wingpaw kunnen zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tigerwing

Aantal berichten: 174
Man
Katten profiel
Clanleider: Brokenstar
Leeftijd: 12 Moons
Partner: Loalty is under Love, Deathpaw is the one for me, I'm in love with the Enemey

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    za 15 okt 2011 - 16:31

Tigerwing wil wel de zuurpruim ijn Smile
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Spottykit

Aantal berichten: 104
Vrouw
Katten profiel
Clanleider:
Leeftijd: 3 maan
Partner: nog niet

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    za 15 okt 2011 - 16:32

x] Spottykit laat zich even zien

* kiekeboe*

en rend weer weg Razz
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Pinkbee

Vrouw
Katten profiel

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    za 15 okt 2011 - 16:33

Hahah xD

@amberpaw en tigerwing: Ik noteer jullie even op de lijst, ik kijk nog verder goed? Ik laat het jullie weten! :3
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fiona

Aantal berichten: 46
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: /
Leeftijd: 24 manen
Partner: nog niet ze hoopt ze te krijgen

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    wo 19 okt 2011 - 13:33

Hi laura,
fiona zou met Otis friends kunnen zijn
Very Happy

als jij dat ook wilt

(is ook spottykit)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Pinkbee

Vrouw
Katten profiel

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    wo 19 okt 2011 - 14:12

Oeh, oke! ^^
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fiona

Aantal berichten: 46
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: /
Leeftijd: 24 manen
Partner: nog niet ze hoopt ze te krijgen

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    wo 19 okt 2011 - 16:15

yes, maak jij topic? of ikke (jij ik heb al te veel topics gemaakt vandaag ^^)

wordt fiona ook weer actief Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flameclaw

Aantal berichten: 259
Man
Katten profiel
Clanleider: Crookedstar, I followed you. But Stormstar, I will continue my promise now to you
Leeftijd: 16 Manen (1jaar,4maanden)
Partner: I finally found out what the meaning of true love is, Thunderstorm, as Thunder you struk me out of nothing, but I'll never leave you

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    do 20 okt 2011 - 10:11

Maar wil je voor Snowrose, Snowpaw als vriendin??
Want die heeft zelf ook een relatie met een ThunderClan kat
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Pinkbee

Vrouw
Katten profiel

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    do 20 okt 2011 - 18:04

Melding: Amberpaw word vriendin van Wingpaw! Tigerwing word de vriend van Blackclaw! Fiona en Otis worden vrienden!

@Flameclaw: Oke is goed, nog een vraagje wel.. Word Snowpaw bijna warrior of niet? :p
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Snowcrystal

Aantal berichten: 552
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: ♥ Crookedstar, rest in peace. Stormstar, Welcome my old mentor ♥
Leeftijd: ♥ 12 Moons ♥
Partner: ♥You are my moon, my everything. Please don't leave me, My Moonstripe ♥

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    ma 24 okt 2011 - 15:46

Ze is nu 10 manen maar ik hou dr nog even apprentice als je dat niet erg vind xd Ik weet niet zeker wanneer de volgende ceremonie komt xD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Silverwhisper

Aantal berichten: 113
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: Hollystar, the new Leader
Leeftijd: 15 Moons, Young wild and free...
Partner: Ravenpaw, you let me live like a Angle...

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    ma 24 okt 2011 - 15:52

Thx, ik zie dit nu pas Razz
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Bloodsmasher

Aantal berichten: 94
Man
Katten profiel
Clanleider: Hollystar is my leader and best friend
Leeftijd: 40 Moons
Partner: Yes, No, Yes, No. I've got to tell you the truth

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    wo 2 nov 2011 - 22:52

even een update over Snowpaw xD
ze word de volgende ceremonie warrior Razz

*ook Snow*
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Snowrose

Aantal berichten: 817
Vrouw
Katten profiel
Clanleider: Stormstar
Leeftijd: 12 Manen
Partner: I don't care what starclan says, Longtail, your my heart. Forever and always

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    do 3 nov 2011 - 12:52

Yay! dan kunnen snowpaw en snowrose dus goede vriendinnen worden.
Wat word Snowpaw haar warrior naam?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Bloodsmasher

Aantal berichten: 94
Man
Katten profiel
Clanleider: Hollystar is my leader and best friend
Leeftijd: 40 Moons
Partner: Yes, No, Yes, No. I've got to tell you the truth

BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    do 3 nov 2011 - 13:04

Snowpaw word Snowcrystal <33
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Algemeen :: StarClan :: Accountmarkt-