|
| Auteur | Bericht |
|---|
Spottykit

Aantal berichten: 104 Katten profiel Clanleider: Leeftijd: 3 maan Partner: nog niet
 | Onderwerp: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 15:18 | |
| hallo katten/mensen, ik zoek graag plaatjes, dus als jullie een avatar zoeken vraag 't maar vul dan even dit lijstje in | Code: | [b]Naam: [/b] [b]goed/neutraal/slecht:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]kleur:[/b] [b]bewereken ja/nee:[/b] [b]randje ja/nee:[/b] [b]naam ja/nee:[/b] [b]extra:[/b]
|
ja ik weet dat er al eentje is ^^ |
|
 | |
Lionclaw

Aantal berichten: 608 Katten profiel Clanleider: R.I.P Crookedstar, ill never forget you. Welcome my best friend, Stormstar. Leeftijd: 24 manen Partner: Ok, thats the only question you don't had to ask. Just f*ck off now.
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 16:52 | |
| Naam: Lionclaw goed/neutraal/slecht: Nou, heel sad en een tikkie bad :3 Karakter: Nu is hij heel sad omdat Dreamheart hem heeft gedumpt voor Crookedstar kleur: Zwart/witte kater. (zie ava)
bewereken ja/nee: Ja :3 randje ja/nee: Ja :3 naam ja/nee: Nope extra: Hij heeft een hapje uit zn oor, Een kras over zijn snuit, en een litteken oven zijn linkeroog.
yay eerste klant :3
|
|
 | |
Spottykit

Aantal berichten: 104 Katten profiel Clanleider: Leeftijd: 3 maan Partner: nog niet
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 17:23 | |
| |
|
 | |
Blacksoul

Aantal berichten: 1459 Katten profiel Clanleider: .:Icy, you took the power out of my paws:. Leeftijd: .:26 Moons:. Partner: .:If you want it, I will kill you, If I want it, it will never happens:.
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 17:49 | |
| Naam: Blacksoul goed/neutraal/slecht: Slecht Karakter: Sluw, kil bloeddorstig (maar heeft eigenlijk wel een hart van goud) kleur: Zwart bewereken ja/nee: Ja, beetje donker maken, en Ze heeft een litteken over haar oor randje ja/nee: Ja naam ja/nee:Ja extra: gevallen bladeren?
|
|
 | |
Spottykit

| Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 18:02 | |
| |
|
 | |
Blacksoul

Aantal berichten: 1459 Katten profiel Clanleider: .:Icy, you took the power out of my paws:. Leeftijd: .:26 Moons:. Partner: .:If you want it, I will kill you, If I want it, it will never happens:.
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 19:18 | |
| Ik wil graag de onderste twee  |
|
 | |
Deadstorm

Aantal berichten: 243 Katten profiel Clanleider: Brokenstar Leeftijd: 30 maanden Partner: ........???
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop zo 6 nov 2011 - 19:51 | |
| Naam: Deadstorm goed/neutraal/slecht: tussen neutraal en slecht in. Karakter: oplettend, hij is vaak overal op voorbereid, hij schrikt niet snel en is vrijwel nooit bang, hij komt voor zijn vrienden op. kleur: helemaal Zwart bewereken ja/nee: Hij heeft wel rode ogen dus dat moet dan randje ja/nee: Ja naam ja/nee: nee extra:...
|
|
 | |
Spottykit

| |
 | |
Flashcoat

Aantal berichten: 74 Katten profiel Clanleider: i'm my only leader Leeftijd: 19 manen Partner: Lucy, you stupid, i tought we where forever but i was wrong. Go to your stupid Scourge and let me suffer alone,
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop ma 14 nov 2011 - 17:11 | |
| |
|
 | |
Avalanchefall

Aantal berichten: 114 Katten profiel Clanleider: stormstar Leeftijd: 11 maanden Partner: Ik ben vrij jongens! *Smak*, hoewel ik ook verlangen heb nu.
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop ma 14 nov 2011 - 21:27 | |
| Naam: Avalanchepaw goed/neutraal/slecht: neutraal/goed Karakter: Ze is erg zelfverzekerd en verleidend, ze weet wel hoe je iemand op andere gedachten,s kunt brengen, soms kan ze nog wat onvriendelijk zijn en ze heeft een hekel aan viezerikken, ook is ze nogal niet echt avontuurlijk aangelegd, zit zich liever te wassen kleur: Grijs en Wit, het liefst in vlekken bewereken ja/nee: De ogen mogen mooi donkergroen randje ja/nee: Ja naam ja/nee:nee extra: Kun je het was licht of zo om heen doen? |
|
 | |
Dearheart

Aantal berichten: 68 Katten profiel Clanleider: Leeftijd: 1,5 jaar Partner: Ahum, daar ben ik nog niet naar op zoek?
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop di 15 nov 2011 - 18:25 | |
| Naam: Dearheart goed/neutraal/slecht: Goed Karakter: Ze is van alles! Lief, avondtuurlijk, beetje schattig kleur: langharig grijs met wat wit bewerken ja/nee: ja, de ogen grijs blauw randje ja/nee: ja naam ja/nee: nee extra: Misschien een blaadje in haar bekje/mond  Ik weet het, erg veel eisen |
|
 | |
Spottykit

| Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop wo 16 nov 2011 - 15:32 | |
| |
|
 | |
Avalanchefall

Aantal berichten: 114 Katten profiel Clanleider: stormstar Leeftijd: 11 maanden Partner: Ik ben vrij jongens! *Smak*, hoewel ik ook verlangen heb nu.
 | Onderwerp: Re: Avatar zoek en bewerk shop wo 16 nov 2011 - 18:25 | |
| doe je die van ons dan nog wel? |
|
 | |
|