Aantal berichten: 38 Katten profiel Clanleider: ♥Brokenstar♥ Leeftijd: ♥1,5 years♥ Partner: ♥To kill, or not to kill?♥
Onderwerp: [Rpg] New york city zo 22 jan 2012 - 20:31
Even if it ain’t all it seems, I got a pocketful of dreams ; Baby, I'm from New York ; Concrete jungle where dreams are made of ; There's nothing you can't do ; Now you're in New York ; These streets will make you feel brand new ; Big lights will inspire you ; Hear it for New York, New York, New York!
Welkom in New York, the city that never sleeps. Stap in de magische wereld die deze stad te bieden heeft. Door de ogen van je personage zul je alle zijden van The Big Apple ontdekken. Je zult de leuke dingen ervaren, je zult met je karakter door dompers en slechte tijden heen gaan, maar je zult altijd met beide boeten op de grond blijven staan. Of stijgt de honger naar macht je te hoog naar het hoofd? De enige manier om dat uit te vinden, is je voegen bij New York City om zo je wildste dromen waar te maken.
D I S C O V E R // R E G I S T R A T E // L O G I N
Spoiler:
Naam: New York City Soort: [ RPG ] Onderwerp: New York Omschrijving: Zie boven Link: http://www.newyorkcity.actieforum.com Eventuele banner/afbeelding: Zie boven
Aantal berichten: 376 Katten profiel Clanleider: I have opend my eye's for the truth that has remained hidden for behind a veil of fury and hatred! Leeftijd: 22 manen Partner: My heart is broken, who would ever be able to heal it again?
Onderwerp: Re: [Rpg] New york city ma 23 jan 2012 - 15:17
Wie komt er nog meer het is best een leuke site, maar het zou nog leuker zijn als er meerdere aanwezig zouden zijn?
Aantal berichten: 38 Katten profiel Clanleider: ♥Brokenstar♥ Leeftijd: ♥1,5 years♥ Partner: ♥To kill, or not to kill?♥
Onderwerp: Re: [Rpg] New york city ma 23 jan 2012 - 15:35
Braxlin E. Nynx hier Ik kom ook even mijn mening geven over NYC :'). Ik vind NYC een vooral hele mooie site. Hij ziet er anders uit dan de meeste Rpg's en is erg proffesioneel. Ook is alles goed geregeld en als je de regels doorleest is het helemaal duidelijk. Er heeft veel tijd in gezeten, dat weet ik. Het zou leuk zijn als hij wat actiever word, maar je kan nog niet veel verwachten als hij nog geen 24 uur online is ^^ Oftewel: Echt een aanrader! Join NYC peepz <<3
Aantal berichten: 2 Katten profiel Clanleider: Tssk, they should be forbidden ~ Leeftijd: 5 jaar ~ Partner: I'll die with or without you ~
Onderwerp: Re: [Rpg] New york city wo 25 jan 2012 - 16:38
Woow! Echt een hele mooie site! Het ziet er heel professioneel uit En een origineel idee. Zat er veel tijd in? Ik denk dat ik me nog wel ga aanmelden, alleen dan pas na toetsweek, anders raakt m'n account geheid inactief.. Echt, het is prachtig <3